WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR!?
“de objectiviteit van Nieuwsuur of EenVandaagmaar dan zonder de bijbehorende lastige vragen”
Pardon?
Volgens mij is er al heel lang geen sprake van objectiviteit meer, maar van het verdedigen van de staatspropaganda.
Wat precies de reden is dat de niet kartel-partijen zelf dan maar media producties gaan doen!
Gevolg en oorzaak worden hier door elkaar gehaald.
“de objectiviteit van Nieuwsuur of EenVandaagmaar dan zonder de bijbehorende lastige vragen”
Pardon?
Volgens mij is er al heel lang geen sprake van objectiviteit meer, maar van het verdedigen van de staatspropaganda.
Wat precies de reden is dat de niet kartel-partijen zelf dan maar media producties gaan doen!
Gevolg en oorzaak worden hier door elkaar gehaald.